مربی کاتالانها بازی دیشب را میدانی برای تقویت روحیه تیم می دانست. در این میان او به تمجید سیدو کیتا پرداخت که گل برتری بخش بارسا را به ثمر رساند و عملکرد و رفتاری عالی در زمین از خود به نمایش گذاشت.

پپ گواردیولا نمایش بازیکنانش در برابر اسپورتینگ گیخون را مسرت بخش خواند و گفت: «ما برنده بازی ای بودیم که حریف کاملا دفاعی کار کرد و اتفاقات بازی به نفع ما رقم نمی خورد. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. آنها تواناییهای خود را بار دیگر به همگان نشان دادند و با روحیه جنگنده خود بازی حماسی شکل دادند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای طرفداران رقم زدند».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


علی رغم غیبت مسی در بازی دیشب، مربی می داند که تیمش به خوبی با غیبت او کنار آمد و گامی مثبت به جلو برداشته است.

لزوم برد

گواردیولا معتقد است بازی در برابر تیم کلمنته باعث نیرو بخشیدن به بارسا در آینده خواهد شد. او افزود: «ما به چنین پیروزی هایی در طی سال احتیاج داریم. پیروزی در این مسابقه باعث تقویت روحیه تیم شد و در این بازی عزت نفس بازیکنانم قابل تحسین بود».

چهارشنبه این هفته، بارسا باید در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان با بایرلورکوزن رو به رو شود. گواردیولا گفت: «ما باید از حضور خود در این جام لذت ببریم و تلاش خود را انجام دهیم تا برای چهارمین سال متوالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم. بعلاوه نتیجه 3-1 در دور رفت، نتیجه نهایی نیست و نباید حریف را دست کم گرفت».

تمجید کیتا

گواردیولا به طور اختصاصی کلماتی را در ستایش کیتا بیان کرد: «گل فوق العاده ای را به ثمر رساند. او هیچ گاه در کارش کوتاهی نکرده است و هر زمان که به او احتیاج داشته ایم بهترین توان خود را به کار گرفته است. امیدوارم تا زمانی که امکان دارد در مجموعه بارسا باقی بماند».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در دو شنبه 14 اسفند 1390برچسب:اخبار بارسلونا,گواردیولا,بهترین مربی جهان,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,

ساعت 23:58 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت