مربی بارسا از تلاش تک تک بازیکنانش در زمین لاروماردا پس از بازی سنگین هفته گذشته تیمش مقابل میلان در دور برگشت یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان تقدیر کرد. گواردیولا گفت: «می دانستیم که بازی پیچیده ای در انتظار ما خواهد بود و همانطور که انتظار داشتیم بازی سخت و پیچیده بود».

جوزپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی تیمش پیش از شروع بازی، از زاراگوزا به عنوان یک رقیب سرسخت یاد کرده بود. او گفته بود: «می دانستیم چه بازی سختی در پیش رو داریم. زاراگوزا در یک ماه گذشته مقابل حریفانش بسیار سرسخت و صبور ظاهر شده است. بازی بسیار سخت و پیچیده بود. از پیروزی تیمم احساس غرور می کنم».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شرایط بد زمین روی همه ما تاثیر گذاشت

مربی آبی و اناری پوشان مدعی است که پیروزی در چنین زمینی برای آنها بسیار ارزشمند بوده است و قطعا نشان از شایستگی آنها دارد. گواردیولا در این باره گفت: «ما بسکتبال یا هندبال بازی نمی کنیم که جهش های ناگهانی توپ تاثیری بر بازی ندارند؛ زمین به این سفتی برای فوتبال مناسب نیست». وی در ادامه افزود: «ما نباید از این موضوع شکایت کنیم، بلکه باید خودمان را با آن وفق بدهیم. حفظ زمین نامساعد توسط رقیب، ممکن است برای آنها برتری محسوب شود ولی روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت».

الکسیس تاثیرگذار بود؛ پدرو آماده

گواردیولا حضور 90 دقیقه ای الکسیس را بسیار موثر دانست: «او در کل دقایق حضورش موثر واقع شد». وی در مورد پدرو نیز که پس از سه ماه ناکامی موفق به گشودن دروازه حریف شد، صحبت کرد: «پدرو به خاطر مصدومیت های پی در پی سال سختی را پشت سر گذاشت، اما در یک ماه اخیر، فرم خوبش را بازیافته است. از عملکرد او بسیار راضی هستیم، چرا که او هرگز دست از تلاش بر نمی دارد. این گل به او در ادامه کار انگیزه خواهد داد».

آلوز تحت تست های پزشکی قرار می گیرد

دنی آلوز در نیمه دوم به خاطر مشکل از ناحیه ران از جریان بازی خارج شد. وی امروز تحت تست های پزشکی قرار می گیرد تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:گواردیولا,بهترین مربی جهان,مربی بارسلونا,موسیقی,فوتبال جهان,فوتبال اروپا,بارسلونا,آبی و اناری ها,فیلم,

ساعت 13:11 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت