الکسیس در بازی دوستانه ای که زیر باران شدید فیلادلفیا برگزار شد، یکی از برجسته ترین بازیکنان تیم ملی کشورش بود. الکسیس یکی دیگر از بازیکنان بارسا بود که در این هفته برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

صبح امروز، او 90 دقیقه برای شیلی مقابل غنا بازی کرد. این بازی که در زمین PPL فیلادلفیا برگزار شد، در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار می شد، ریچارد مپونگ در دقیقه 42 موفق به گلزنی برای تیم آفریقایی شد. تیم شیلیایی با درخشش الکسیس، که قدرت حمله این تیم بود، در تلاش برای برگرداندن نتیجه این بازی بود. فشار شیلی ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 69 ده نفره شد، ماتیاس کمپوس بازیکن تیم ملی شیلی از زمین مسابقه اخراج شد، ده نفره شدن شیلی باعث تا این تیم چند دقیقه متعادل تر بازی کند. در دقیقه 75، ماتیاس فرناندز پس از اینکه در درون محوطه جریمه بر روی الکسیس سانچز خطا شد و پنالتی اعلام شد، نتیجه مسابقه را 1-1 کرد. پس از مساوی شدن بازی، شیلی در پی به ثمر رساندن گل بعدی و پیروزی بازی بود اما سر انجام این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


دوس سانتوس در ترکیب آغازین مکزیک بود

در دیدار های ملی دیگر، جاناتان دوس سانتوس بازیکن بارسا ب نیز برای تیم ملی کشورش ایفای نقش کرد. بازیکن بارسا از ابتدای این دیدار دوستانه، مقابل کلمبیا در میدان حاضر بود. این بازی در میامی انجام شد. این دیدار در انتها با شکست مکزیک همراه بود و کلمبیا با گل های فالکائو و کوادرادو، 2-0 مکزیک را شکست داد. دوس سانتوس نیمه اول این دیدار را در کنار برادرش، جیوانی دوس سانتوس که او هم قبلا در بارسا بود بازی کرد و همچنین حضور در کنار ستاره ای دیگر به نام رافا مارکز که بین سال های 2003 تا 2010 پیراهن بارسا را به تن کرده بود را تجربه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:الکسیس سانچز,بارسلونا,فوتبال اروپا,بهترین تیم جهان,فوتبال جهان,

ساعت 1:23 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت