آرژانتین به لطف درخشش ستاره اف سی بارسلونا از سد سوئیس گذشت. مسی در این بازی هتریک کرد و ماسکرانو نیز 90 دقیقه کامل در ترکیب آرژانتین حضوری موثر داشت.

اریک آبیدال نیز 90 دقیقه کامل برای فرانسه بازی کرد، فرانسه تیم آلمان را در برمن با نتیجه 2-1 شکست داد. این پیروزی هجدهمین بازی بدون شکست برای فرانسه تحت هدایت لوران بلان محسوب می شد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


فرانسه در برمن به پیروزی رسید

اریک آبیدال در مصاف تیم ملی کشورش مقابل تیم یواخیم لو در ترکیب اولیه تیم لوران بلان قرار گرفت. این مسابقه یک فرصت عالی برای آماده سازی تیم فرانسه پیش از رقابت های یورو 2012 در تابستان سال جاری فراهم کرد. فرانسه در دقیقه 21 بازی به لطف گلزنی ژیرود از رقیب جلو افتاد. در دقایق پایانی نیمه دوم نیز مالودا یکبار دیگر برای فرانسه گلزنی کرد. گل کاکائو برای آلمان اختلاف بازی را به حداقل رساند اما نتیجه نهایی این مسابقه پیروزی 2-1 برای فرانسه بود.

لئو مسی در اولین بازی دوستانه تیم ملی کشورش در سال 2012 بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت. این بازی فرصت مناسبی برای ارزیابی این تیم آمریکای جنوبی قبل از راهیابی به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بود. ستاره آرژانتینی بارسا با درخشش خود در این بازی یکبار دیگر توانایی های خارق العاده اش را به جهانیان نشان داد. این اولین هتریک مسی برای آرژانتین بود.

اولین گل او در دقیقه 19 بازی و در ادامه یک کار ترکیبی با آگرو به دست آمد، اما دو گل دیگر او در دقایق پایانی بازی به ثمر رسیدند. در دقیقه 88، ستاره بارسا با یک توپ ربایی زیبا دروازه حریف را گشود و بدین ترتیب آرژانتین را با نتیجه 2-1 از تیم رقیب جلو انداخت، سومین گل او نیز در دقیقه 93 مسابقه و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. با 3 گل او در این بازی، ستاره بارسا رکورد 22 گل در طول 68 حضور خود در تیم ملی کشورش را به ثبت رساند.

ماسکرانو، رهبر میانه میدان

خاویر ماسکرانو نیز کل 90 دقیقه را برای آرژانتین بازی کرد. نقش او رهبری خط میانی تیم بود که به خوبی از عهده آن برآمد. هافبک دفاعی آبی و اناری پوشان در پست جدید خود که سال ها در لیورپول آن را تجربه کرده بود بسیار مطمئن و موثر ظاهر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,رکوردها,لیونل مسی,آبیدال,بهترین بازیکن جهان,

ساعت 1:17 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت