بازیکن برزیلی، زبان به ستایش از مربی خود گشود و تأکید کرد که حاضر است بر روی ماندن او شرط ببندد. درعین حال اظهار داشت که آنها در راه مبارزه برای فتح لالیگا تسلیم نخواهند شد: «سخت است، اما غیرممکن نیست». او درمورد تمدید قرارداد گواردیولا گفت: «من فکر می کنم که او آن را تمدید خواهد کرد، بدون او ما به هیچ کجا نخواهیم رسید».

جدای از تصمیمی که گواردیولا باید بگیرد، آلوز می خواست برای هر آنچه که پپ به عنوان سر مربی انجام داده است، از او تشکر کند. او در طول مصاحبه ای در مراسم معرفی وب سایت جدیدش در کورنلا اظهار داشت: «گواردیولا بار دیگر به فوتبال لبخند می زند؛ به خاطر هواداران و به خاطر آنهایی که فوتبال واقعی را دوست دارند». او با توجه به آنچه که گواردیولا در طول سه سال و نیم حضورش، برای باشگاه به ارمغان آورده است (13 عنوان از 16 عنوان ممکن )، افزود: «من فکر می کنم که او قراردادش را تمدید خواهد کرد. بدون او ما به هیچ کجا نخواهیم رسید».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


«اگر او برود هم تا ابد سپاسگزارش خواهیم بود»

آلوز همانند دفعات گذشته، از گواردیولا تشکر کرد. او گفت: «من برای اینجا بودنم و برای چیزهای زیادی که به آنها دست یافته ام، از او متشکرم. من فکر می کنم در هر صورت باید از او سپاسگزار بود. چه او تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، چه تصمیم بگیرد با ما بماند. اگرچه فوتبال فراموش می کند، ولی ما او را به خاطر می سپاریم. اگر روزی بازیکنان باشگاه را ترک کنند، ممکن است آنها را سرزنش کنیم. اما ما باید سپاسگزار گواردیولا باشیم، سپاسگزار او نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه همچنین به عنوان یک سرمربی». با این حال او تمدید قرارداد سرمربی را پیش بینی می کند: «من معتقدم که گواردیولا در کنار ما خواهد ماند، هر اتفاقی غیر از این یک سورپرایز بزرگ برای من خواهد بود. حضور او این لیگ را بزرگتر و معتبرتر می سازد».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:دنی آلوز,بارسلونا,اخبار بارسلونا,آبی واناری ها,بهترین گوش راست جهان,,

ساعت 10:22 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت