پویول از فصل 2008/09 تاکنون در ترکیب ابتدایی این تعداد بازی متوالی حضور نداشته است. این مدافع میانی، آغازگر 16 دیدار از 18 بازی اخیر تیم بوده است. این روزها شاهد بازگشت پویول به دوران اوجش هستیم. اکنون او پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش که او را حدود 6 ماه از میادین دور کرده بود، بار دیگر به بهترین وضعیت خود بازگشته و نقشی کلیدی در برنامه های تاکتیکی گواردیولا دارد.

او در 8 بازی اخیر - از بازی برگشت مقابل رئال مادرید (2-2) تا برد 5-1 مقابل والنسیا - به طور متوالی در ترکیب اولیه تیم حضور داشته است. تنها مسی با حضور 8 مرتبه در ترکیب ابتدایی تیم با وی برابری می کند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

 


توانایی های متعدد و تضمین شده

حضور پویول از ابتدای بازی ها چیز عجیبی نیست، اما همان گونه که در مورد تقریبا تمامی بازیکنان صدق می کند، کمتر پیش آمده که وی در 8 بازی متوالی بدون استراحت حضور داشته باشد؛ اما این موضوع که وی می تواند علاوه بر پست خود، در پست مدافع راست نیز حضور یابد، به این معنی است که پویول می تواند در زمان نبود آلوز، جای وی را پر کند؛ این توانایی پویول را در ترکیب اولیه 16 دیدار از 18 بازی جای داده است. این حضورها به 11 پیروزی و 5 تساوی و تنها یک شکست انجامیده است؛ شکستی که پایانی برای رکورد 56 بازی بدون شکست با حضور پویول بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:بارسلونا,آبی واناری ها,کارلوس پویول,اروپا,

ساعت 10:1 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت