والنسیا، سومین باشگاه موفق اسپانیا بعد از بارسا و رئال مادرید است و تاکنون موفق به کسب 6 عنوان قهرمانی لیگ شده است که آخرین آنها در سال 2004 بود. آنها در طول سه سال گذشته همواره به مقام سومی لالیگا دست یافته اند که به نظر می رسد این نتیجه امسال نیز قابل تکرار باشد.

چهارمین رویارویی این فصل

بارسا در آستانه چهارمین رویارویی این فصل خود با والنسیا قرار دارد. بارسا ده روز پیش در چارچوب رقابت های جام حذفی توانست 2-0 از سد والنسیا بگذرد و در قالب همین رقابت ها در دور رفت به نتیجه 1-1 دست یافته بود. دور رفت لالیگا نیز با نتیجه 2-2 به پایان رسید. باخت شاگردان امری در جام حذفی باعث شد لیگ اروپا تنها میدان رقابت والنسیا باشد. تا بدین جا آنها 18 امتیاز با صدرنشین لالیگا فاصله دارند اما همچنان بعد از دو تیم بزرگ در سکوی لیگ قهرمانان حضور دارند و با تیم چهارم جدول یعنی لوانته، 12 امتیاز اختلاف دارند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هدایت تیم

سال 2012 برای والنسیا خیلی ایده ال نبوده است؛ اگرچه آنها قبل از رویارویی با بارسلونا در نیمه نهایی توانسته بودند سویا و لوانته را از پیش رو بردارند و با کسب نتیجه 4-0 هفته پیش در برابر اسپورتینگ در بازی های لیگ اولین برد خود در سال جدید را جشن گرفتند، اما با 4 تساوی در برابر تیمهای ویارئال، اوساسونا، ریسینگ و اتلتیکو مادرید و باخت خانگی 1-0 در برابر رئال سوسیداد شروع خوبی نداشتند. روز پنج شنبه، آنها در ورزشگاه استوک سیتی انگلیس وضعیت خیلی خوبی نداشتند اما توانستند با نتیجه 1-0 آنها را شکست داده و گامی بزرگ به مرحله یک هشتم نهایی بردارند. والنسیا در سال 2004 که این جام هنوز با نام جام یوفا برگزار می شد با کاپیتانی داوید آلبدا، با شکست تیم مارسی که دیدیه دروگبا در آن زمان در این تیم بود، قهرمان این مسابقات شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,,

ساعت 23:30 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت