بارسا از زمان شانزدهمین بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان سال پیش مقابل آرسنال تا کنون در اروپا بازنده نبوده است. آن ها 13 بازی متوالی را بدون باخت پشت سر گذاشته اند که شامل 6 برد پیاپی در خارج از نیوکمپ نیز می شود.

آخرین شکست بارسا در 16 فوریه 2011 مقابل آرسنال بوده است که این بازی در در مرحله 1/16 لیگ قهرمانان قرار داشته. تا آن زمان بارسا رکوردی فوق العاده در مسیر رسیدن به فینال فراموش نشدنی ومبلی برای خود ثبت کرد. امسال آمادگی خوب بارسا حتی هنگام حرکتشان به سمت مرحله ی بازی های گروهی لیگ قهرمانان بدون هیچ شکستی، هیچ لطمه ای را متحمل نشد. در مجموع تقریبا بارسا در یک سال 13 بازی بدون شکست را در لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


از امارات تا ومبلی

بعد از باخت 2-1 در ورزشگاه امارات، بارسا این بازی را در نیوکمپ با نتیجه 3-1 جبران کرد. در مرحله ی 1/4 نهایی بارسا شاختار دونسک را در بازی رفت و برگشت 5-1 و 1-0 شکست داد و همچنین در مرحله ی نیمه نهایی رئال مادرید را در برنابئو 2-0 برد و در خانه 1-1 مساوی کرد. برد 3-1 مقابل منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان در ومبلی باعث به اوج رسیدن بارسا در آن فصل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,اخبار اروپا,فوتبال,فوتبال اروپا,

ساعت 10:58 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت