گواردیولا گفت: «ما قول نداده بودیم در سال اول برنده لیگ قهرمانان بشویم، و در حال حاضر نیز قول نمی دهیم این عنوان را کسب کنیم».

بازگشت به لیگ قهرمانان پس از گذشت ماه ها از لیگ و بازی های جام کار آسانی نیست. در واقع، زمانی که گواردیولا هدایت باشگاه را بر عهده گرفت، تیم در مرحله یک هشتم نهایی پیروز نشده بود. «همیشه پس از استراحت، این مسابقات بسیار دشوار بوده و همیشه بازی در برابر آلمان ها خطرناک بوده است». سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی امروز درباره نتیجه 1-1 دو سال قبل مقابل اشتوتگارت، گفت که آنها مستحق خیلی بیشتر از اینها بودند. به همین دلیل، گواردیولا معتقد است که تیم او باید فردا شب در بای آرنا گلی به ثمر برساند و گفت که: «گل زدن در این بازی امری حیاتی است».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کنترل بهتر

گواردیولا برای آلمان ها احترام قائل است. «اگر ما اجازه ساخت موقعیت به بایر لورکوزن دهیم، آنها خیلی قوی تر از ما هستند. آنها چهار یا پنج بازیکن با قد 1.90 دارند. گل های زیادی از توپ های مرده به ثمر رسانده اند. اگر شما بازی را کنترل نکنید آنها می توانند به راحتی شما را در تنگنا قرار دهند». گواردیولا گفت: «این بزرگترین حریف آلمانی ما است». مربی از اهمیت مسابقه روز سه شنبه آگاه است و معتقد است مالکیت توپ نقش تعیین کننده ای در نتیجه مسابقه خواهد داشت «اگر مالکیت توپ در تمام بازی با بارسا باشد به احتمال زیاد نتیجه به نفع بارسا خواهد بود. در غیر این صورت بازی به شیوه بدتری پیش خواهد رفت».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:گواردیولا,پپ گواردیولا,مربی بارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,

ساعت 13:58 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت