بارسا دومین شکست فصل خود را نیز در برابر اوساسونایی که با شرایط سرد بازی بیشتر تطبیق داشت و توانست بهتر از فرصت های خود استفاده کند، متحمل شد. بارسا در نیمه اول با اختلاف دو گل از حریف خود عقب بود اما با شروع نیمه دوم به نظر می رسید کار به تساوی کشیده خواهد شد که گل الکسیس را آفساید اعلام کردند.

بارسلونا بیش از پیش از کسب عنوان قهرمانی لیگ، بعد از شکست در رینو د ناوارا دور شد. تیم مهمان تلاش خود را کرد تا بتواند بر روی زمین منجمد شده و در این عصر سرد قدمی به جلو بردارد اما اوساسونا بهتر توانست با شرایط تطبیق پیدا کند و دو گل زودهنگام را به ثمر رساند. نیمه دوم بارسا قوی تر ظاهر شد و اوساسونا را وادار کرد تا در بیشتر زمان باقی مانده از مسابقه در نیمه زمین خود حضور داشته باشند. در دقایقی به نظر میرسید که مردان کاتالان بتوانند همه چیز را بازگردانند اما رفته رفته آرزوی آنها برای کسب نتیجه ای مثبت از این بازی خسته کننده کمربگ تر می شد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


انجماد به تمام معنا

شروعی بدتر از این نمی توانست برای بارسا رقم بخورد؛ لکیچ بعد از پاس گل استثنایی گارسیا و با یک حرکت ترکیبی زیبا در دقیقه 4 اولین گل را به برای اوساسونا به ثمر رساند. بارسا به دنبال واکنش فوری بود، مسی اولین تهدید را از سمت راست زمین بر روی دروازه آندرس فرناندز با یک شوت بلند وارد کرد. با وجود شرایط ناهموار زمین و پیشروی قابل ملاحظه اوساسونا، بارسلونا همچنان تصمیم داشت از عقب بازیسازی کند، اما پاسکاری در آن شرایط واقعا آسان نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,

ساعت 15:42 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت