کاپتان بارسا با غرور اظهار کرد که تیم تا پایان فصل به مبارزات لیگ ادامه خواهند داد. مدافع مرکزی پذیرفت که بارسا در نیمه اول در پامپلونا به خوبی بازی نکرده است و معتقد است که وضعیت زمین و سرمای شدید مانع آن بود.

«واضح است که ما از بازی با اوساسونا خوشحال نیستیم، اما لیگ هنوز به پایان نرسیده است. ما باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که کار پیچیده شده است، اما اگر این تیم چیزی نداشته باشد، ما نباید دیگر فرصت را از دست دهیم و تا پایان به مبارزه ادامه خواهیم داد». در همین راستا کارلوس پویول احساس تیم را پس از شکست مقابل پامپلونا بیان کرد، اما همچنین بیان کرد که چگونه به بقیه فصل ادامه خواهند داد. تنها چیزی که کاپیتان بارسا به صراحت بیان کرد، این بود که تیم هنوز لیگ را از دست نداده و نباید نادیده بگیرد و به سادگی از دو مسابقه دیگر پیش رویش بگذرد. «ما برای هر سه مسابقه مبارزه خواهیم کرد، و فکر کردن به غیر از این اشتباه است».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برنده بازی ها و امید به لغزش مادرید

پویول معتقد است، بارسا در حال حاضر باید در لیگ به همان شیوه که در سال های دیگر کار کند، درست مانند زمانی که آنها مدت زیادی صدر نشین بودند. مدافع مرکزی گفت: «قبلا ما جلو بودیم و ما مجبور بودیم همیشه پیروز بشویم زیرا آنها در نزدیکی ما بودند. اکنون ما باید برای پیروزی تلاش کنیم و برای فشار بر روی آنها مانند گذشته عمل کنیم». وی افزود اگرچه کاهش این فاصله وابسته به رئال مادرید است، اما هدف این است: «ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. ما باید تلاش کنیم و پیروز شویم و اگر موفق شویم عالی می شود، اما اگر نشویم، حداقل تلاشمان را کرده ایم».

تاثیر زمین بر بازی ما

پویول نمی خواست درباره بازی مقابل اوساسونا بهانه بیاورد ولی اذعان کرد شرایط نا بسامان زمین در د رینو ناوارا بر بازی ما تاثیر گذاشت. «ما می دانستیم که هوا سرد است، اما مهم ترین مشکل زمین بود. مدت زیادی ما را تحت تاثیر قرار داد. نگه داشتن تعادل بر روی آن بسیار مشکل بود، و این چیزی بود که در طول انطباق ما با زمین، ما را اذیت کرد».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:پویول ,بارسلونا ,اخباربارسلونا,

ساعت 15:37 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت