فابرگاس : هنوز کارهاي زيادي داريم

ستاره اسپانيايي گل اول بازي چهارشنبه شب تيمش را وارد دروازه والنسيا کرد.

 


 

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در پایان دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل والنسیا که با برد ۲-۰ آبی و اناری ها همراه بود به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و در عین حال به این نکته اشاره کرد که تیمش برای موفقیت در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باید کارهای زیادی انجام دهد.

بازیکن سابق آرسنال و ژاوی دو گل بارسا در دیدار برگشت را به ثمر رساندند تا بارسا با برد ۳-۱ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال رقابتهای کوپا دل ری برسد.

سسک گفت:« ما واقعا خوشحالیم و احساس غرور می کنیم. همه ما دوست داریم تا در تمام فینال ها بازی کنیم. ما همیشه تلاش می کنیم تا در صدر باشیم. اتلتيک بيلبائو تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و فینال خوبی خواهد بود. در حال حاضر ما باید بر روی بازیهای لالیگا تمرکز کنیم؛ مسابقاتی که در آن کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. بعد از آن هم نوبت به لیگ قهرمانان اروپا می رسد. »

در حالی که هنوز ورزشگاه برگزاری بازی فینال کوپا دل ری مشخص نشده، ولی سسک حدس می زند که این بازی فینال در برنابئو برگزار شود:« باید ببینیم؛ فینال هر جایی که باشد، بازی بزرگی خواهد بود. چون اتلتيک بيلبائو تیم فوق العاده ای است. حدس می زنم که بازی در برنابئو برگزار می شود. »


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 21 بهمن 1390برچسب:سسک فابرگاس,فابرگاس,بارسلونا,اخبار بارسلونا,بازیکنان بارسلونا,

ساعت 17:0 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت