هافبک تازه وارد تيم بارسلونا حمايت همه جانبه‌ي خود را از ليونل مسي ابراز کرد.

در حالي که برخي نشريه‌هاي حامي باشگاه رئال مادريد روي ناکامي مسي در گلزني در سه پيکار اخير آبي و اناري‌ها زوم کرده‌اند، سسک فابرگاس با حمايت کامل از ستاره‌ي آرژانتيني بارسلونا به ستايش از وي پرداخت.
فابرگاس درباره‌ي انتقادهايي که اين روزها از مسي مطرح مي‌شود، گفت: من از اين حرف‌ها هيچ چيزي نشنيده‌ام. مسي دقيقا هم سن من است. اگر به پيشرفتي که او در سال‌هاي اخير داشته نگاه کنيم متوجه مي‌شويم که چنين پيشرفتي هرگز در هيچ کس ديگري قابل تکرار نيست. او غير از جام جهاني تمام افتخارات را به دست آورده است.
وي ادامه داد: مسي از لحاظ تکنيکي، بدني و رواني يک بازيکن نابغه و فوق العاده است. در تمام بازي‌ها خستگي ناپذير به ميدان مي‌رود، پاس گل مي‌دهد و گل مي زند. نمي‌دانم کساني که درباره‌ي مسي ترديد دارند بقيه‌ي بازيکنان بارسلونا را چگونه ارزيابي مي‌کنند. در تمام دوران حرفه‌اي فوتبالم چه در نوجواني و چه در زماني که بازيکن حرفه‌اي شدم در کنار بازيکني در حد و اندازه‌هاي مسي بازي نکرده‌ام. مسي انسان فروتني است. هيچ وقت خودش را از ديگران پنهان نمي‌کند. در تمام بازي‌ها تمام توانش را براي تيم پياده مي‌کند. او عاشق باشگاه بارسلونا است و درباره‌ي او چيز ديگري نمي‌توان گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:فابرگاس,

ساعت 20:46 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت