نیمار

نيمار، ستاره 19 ساله باشگاه سانتوس از رويارويي با بارسلونا نمي ترسد و معتقد است که تيمش مي تواند در مصاف با بارسلونا، قهرمان اروپا را از پاي دربياورد.

قهرمان فصل گذشته جام لیبرتادورس، شروع ضعیفی در رقابتهای این فصل داشته و تنها در یکی از 7 دیدار برگزار شده اش توانسته به نتیجه مطلوب رسیده و عملا از کورس قهرمانی فاصله گرفته است. همین باعث شده تا سانتوس تمرکزش را برروی رقابتهای بین المللی قرار دهد.این تیم در سالهای 1962 و 1963 در جام جهانی باشگاه ها قهرمان دنیا شده بود.
نیمار با اشاره به این تورنمنت در صحبتهایی یادآوری کرد که تیمش می تواند برای سومین بار در طول تاریخ باشگاه، در این رقابتها به قهرمانی برسد.
نیمار 19 ساله در صحبتهایی گفت:« سانتوس می تواند بارسلونا را شکست دهد؛ چون ما درمورد ورزش صحبت می کنیم که در آن هیچ چیزی تضمین شده نیست. بدترین تیم دنیا هم می تواند بهترین تیم دنیا را شکست دهد و بازی انجام خواهد شد.»
نیمار در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که سانتوس نباید تنها به بازی فینال درمقابل بارسا فکر کند و باید بازیهای پیش از فینال را هم جدی بگیرد. ما باید در ابتدا در بازی اولمان در جام جهانی باشگاه ها به میدان برویم. ما باید با احتیاط بازیهای قبلی را برگزار کنیم و از وقوع هرگونه سورپرایز جلوگیری کنیم.»
بازی بعدی سانتوس روز شنبه در لیگ برزیل خواهد بود. آنها دراین دیدار میزبان اتلتیکو پی آر هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:نیمار,,

ساعت 20:28 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت