ژاوی در مورد وضعیت کنونی تیم در لالیگا گفت: «باید از خودمان شروع کنیم. اگر از تیم اول جدول 10 امتیاز عقب هستیم، اشکال کار از خودمان است» و در ادامه افزود: «فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

ژاوی در جواب این سوال که کدامیک از این دو نفر یعنی گواردیولا و مسی برای باشگاه مهمتر است، گفت: «چرا باید یکی از این دو را انتخاب کنم زیرا که آنها می توانند برای سالهای زیادی در بارسا حضور داشته باشند». مسی روز گذشته در مصاحبه خود عنوان کرده بود که گواردیولا برای باشگاه از همه مهمتر است ولی ژاوی با یک دید واقع بینانه تر این طور احساس خود را بیان کرد که «گواردیولا به عنوان مربی برای بازیکنان و باشگاه جام های فراوانی به دست آورده است، اما این مسی است که تفاوتها را ایجاد می کند». ژاوی در مورد آینده سرمربی بارسا معتقد بود که «گواردیولا یکی از ارکان اساسی سبک بازی کنونی بارسلوناست؛ فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. او انگیزه 4 سال پیش را دارد و می توانم بگویم که در نهایت تصمیم گیرنده خود اوست. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی تاکید کرد که بازیکنان حتی فکر تغییر سرمربی هم به ذهنشان خطور نکرده است و گفت: «او رهبر تیم است» و در ادامه افزود: «او کسی است که دستور کارهای مختلف را می دهد، نظم را در تیم برقرار کرده و از پس کارهای تاکتیکی و روانشناسی بر آمده است».

در مورد داوری صحبت نمی کنم

یکی از مواردی که این روزها در صفحه اول جراید مشاهده می شود، مسئله داوری است. ژاوی ترجیح داد در این مورد صحبت نکند و گفت: «در مورد داوری بیش از اندازه صحبت شده است. نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. باید از خودمان شروع کنیم. اگر از تیم اول جدول 10 امتیاز عقب هستیم، اشکال کار از خودمان است. تا به اینجا خوب کار کرده ایم، اما به اندازه سالهای پیش خوب نبوده ایم».

ارزش تیم بارسا بیشتر در خارج اسپانیاست

ژاوی همچنین با گفتن این جملات اینگونه نشان داد که موفقیت های بارسلونا، کسب 13 جام از 16 جام ممکن، در رسانه ملی اسپانیا با تقدیر شایسته ای روبرو نشده است و اظهار کرد: «به نظر می رسد موفقیتهای بارسا، زیر سایه سنگین جنگ بین مادرید و بارسا در زمینه فوتبال قرار گرفته است. فکر کنم در خارج اسپانیا بیش از داخل این کشور از این تیم تقدیر شده است».

رقابت در لیگ تا آخرین لحظه

ژاوی همچنین تاکید کرد که «در رقابت برای کسب قهرمانی در لیگ، لحظه ای متوقف نخواهیم شد و تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد و حتی اگر در روی کاغذ هم امیدی وجود داشته باشد، ناامید نخواهیم شد. مادرید ممکن است در بازیهای آینده لغزش داشته باشد. هم تیم ما و هم تیم مادرید برای برد در بازیهای خارج از خانه با مشکل روبروست. فکر می کنم احتمال از دست دادن امتیاز برای مادرید در بازی های خارج از خانه بیشتر است».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,

ساعت 1:11 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت